ربات تلگرامی معرفی محصولات ووکامرس
ربات تلگرامی معرفی محصولات ووکامرس

سلام. با ارائه ربات فروشنده تلگرام و اتصال آن به درگاه پرداخت های مختلف اینبار تصمیم گرفتیم سیستم وردپرس با افزونه قدرتمند ووکامرس را به ربات تلگرامی اتصال داده تا استفاده کنندگان از این سیستم مدیریت محتوای بزرگ به راحتی با یک ربات در تلگرام ، محصولات ووکامرسی خود را به کاربران تلگرام معرفی کنند. ربات تلگرامی معرفی محصولات ووکامرس اولین سری از محصولات فناوران نوین جهانی برای سیستم ووکامرس بوده و در آینده نزدیک شاهد اتصال به درگاه های بانکی این افزونه خواهیم بود.

قابلیت های ربات تلگرامی معرفی محصولات ووکامرس

نمایش محصولات به صورت دسته بندی شده

ارسال عکس محصول (تصویر شاخص ) برای کاربر

ارسال توضیحات ضروری به کاربر

نمایش لینک خرید به کاربر

همچنین کاربر میتواند محصول را به دوستان خود معرفی کند

نمونه ربات تلگرامی معرفی محصولات ووکامرس :

@fenjproductbot

آیا فناوران نوین جهانی قبلا ربات فروشنده تلگرام ساخته است؟

بله ، چند نمونه از آن را در این لینک مشاهده کنید . همچنین برای سفارش ربات فروشنده یا هرگونه ربات تلگرامی می توانید با ما تماس بگیرید (۰۹۱۳۳۹۶۵۲۹۰)

خرید ربات تلگرامی معرفی محصولات ووکامرس

برای اتصال ووکامرس (وردپرس) به ربات تلگرام کافیه از لینک زیر ربات را خریداری کرده و طبق فیلم آموزشی عمل کنید ، همچنین باعث افتخار تیم فناوران نوین جهانی است که این ربات را به صورت رایگان برای شما نصب و راه اندازی کند.

176,500 تومان

خدمات پشتیبانی ربات تلگرامی معرفی محصولات ووکامرس

ربات تلگرامی معرفی محصولات ووکامرس نیز مانند سایر محصولات تیم فنج شامل پشتیبانی بوده و درصورت وجود باگ و ایراد در پروژه به صورت رایگان رفع باگ خواهد شد و برای گسترش و اضافه کردن امکانات به ربات کافیست با ما در ارتباط باشید

اسکرین شات ربات تلگرامی معرفی محصولات ووکامرس

٪ نظ

  1. سلام می خواستم بدونم که قابلیت خرید در این بات وجود داره؟ یعنی مثلا از خود وبسایت قیمت ها رو بخونه و به کاربر بات این امکان رو بده که همونجا خرید کنه و دیگه نیاز به وارد شدن در سایت نباشه.

  2. محمد دسامبر 10, 2017

    قیمتو اشتباه زدید باید تومن به ریال تبدیل کنی اسکل

دیدگاهتان را بنویسید

X