گرفتن متن کامل فید
گرفتن متن کامل فید

گرفتن متن کامل فید های ناقص و محدود شده

برای این لحظه به عنوان عیدی سال ۹۵ یک سایت اماده کردیم برای دوستانی که تمایل به گرفتن متن کامل فید از فید های محدود شده را دارند خصوصا مدیران سایتهای خبر خوان همونطور که مشاهده کردید اکثر سایتها rss خود را محدود کرده تا ربات های خبرخوان موفق به مشاهده کامل متن خبر نشوند و…

گرفتن متن کامل فید
دریافت متن کامل فید

حتما ببینید : اسکریپت ارسال مطلب از فید(rss) به کانال تلگرام

به دلایل مختلف نویسندگان و مدیران بعضی از سایت‌های اینترنتی ترجیح می‌دهند، فید کامل وبلاگ خود را منتشر نکنند. در پاره‌ای موارد انگیزه اصلی آنها، افزایش ترافیک سایت و درنتیجه افزایش کلیک بر آگهی‌های سایت و در نهایت افزودن بر درآمد است.
برخی‌ها هم فکر می‌کنند با ناقص کردن فید، خواننده به سایتشان می‌آید و به احتمال زیاد راغب می‌شود، مطالب دیگر سایت را هم بخواند. دریافت فید همیشه به طور کامل نبوده! یعنی فیداصلی برخی از بلاگها و سایتها، خلاصه ای از متن اصلی هستند. برای همین سایت ها و ابزارهای برای دریافت فید کامل (کل محتوا) وجود دارد اما برای رفع این مشکل پیشنهاد تیم فناوران نوین جهانی استفاده از سایت زیر می باشد که با وارد کردن ادرس فید متن کامل خبر را استخراج میکند و در قالب فید بازمیگرداند.

فید خوان آقای فنج : www.mrfenj.ir/feed

توسط سایت فوق شما قادرید به راحتی متن کامل فید سایت مورد نظر خود را دریافت کنید.

rssoptimize

فید خوان آقای فنج ، سایت ساده و جمع و جوری است که کارش این است که فید ناقص را می‌گیرد و آن را به فید کامل تبدیل می‌کند.

این سایت توانایی کامل کردن اکثر فید ها را دارد در صورتی که سایت یا فیدی را پشتیبانی نکرد لطفا سریعا ما را در جریان بگذارید.

حتما بخوانید :  اسکریپت خبرخوان roboBoy

کسانی هم که تمایل به دریافت اسکریپت و سورس کد کامل کردن متن فید را دارند به راحتی از لینک زیر استفاده کنند

18,000 تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

X