طراحی سایت گیفت خانه

طراحی کامل سایت  ، ربات و اپلیکیشن گیفت خانه

خدمات ارائه شده :

۱- طراحی سایت : giftkhane.ir

۲- طراحی ربات تلگرام : @giftkhanebot

۳- طراحی اپلیکیشن اندروید

درباره گیفت خانه

گیفت کارت برای خرید برنامه های تلفن همراه و خرید لایسنس از برخی سایتهای خارجی مورد استفاده می باشد. این وبسایت برای مبارزه با تحریمات کشورهای مختلف و عدم وجود ویزا کارت و مستر کارت در ایران گیفت کارت را برای رفع نیازهای تلفن همراه و سایر امکانات پیشنهاد میکند.

گیفت خانه تنها یک هدف دارد و آن هدف تنها ایجاد یک وبسایت کامل، راحت و مطمئن برای شما کاربران عزیز میباشد. که بتواند به تنهایی تمامی نیاز های مربوطه شما اعم از آموزش، اطلاع رسانی و همچنین امکان خرید محصولات جدید با بهترین قیمت را برآورده سازد.

گیفت کارت

گیفت کارت دقیقا مانند همین شارژ های اعتباری ایرانسل ، همراه اول و برندهای معتبر جهانی می باشد که در فروشگاها و همچنین مراکز معتبر به فروش می رسد
و شما با خرید گیفت کارت هر برند از گیفت خانه قادر خواهید بود حساب خود را شارژ کرده و از خدمات درون برنامه و خدمات ارائه شده توسط آن شرکت استفاده نمایید این ساده ترین مثال برای توضیح گیفت کارت می باشد

تمام گیفت کارت های سایت گیفت خانه به صورت فیزیکی‌ خریداری شده اند و گیفت کارت های امریکا به محض پرداخت اسکن آنها برای شما ایمیل میشود . برخی سایت‌های مشابه اقدام به فروش گیفت کارت‌هایی کرده اند که به هیچ وجه وجود خارجی‌ ندارند ، برای مثال گیفت کارتهای پلی استیشن فقط در مبالغ ۳$ , ۱۰$ ، ۲۰$، ۲۵$، ۵۰$ ، ۶۰$ ، ۷۵$ و ۱۰۰$ فروخته می شوند و مبلغ دیگری براي اين نوع كارت وجود خارجي ندارد .

همچنین گیفت کارت های گوگل پلی فقط در مبالغ ۵$, ۱۰$، ۱۵$، ۲۵$ و ۵۰$ و۱۰۰$ موجود هستتد و کارت ۳۰$ و ۲۰$ موجود در سایت به صورت ۲ عدد کارت ۱۵$ و ۱۰$ می باشد. با توجه به ازدیاد فروشنده های گیفت کارتهای غیر قانونی و جعلی همیشه از فروشنده خود اسکن درخواست نمایید و مراقب قیمتهای بیش از حد ارزان و غیرواقعی باشید.