ساخت فروشگاه تلگرامی رایگان

تلگرام با توجه به راحتی استفاده ای که داره و اکثر مشتریان هم توی اینستاگرام تلگرام واتس اپ با شما ارتباط برقرار میکنند خیلی راحت میتوانند همونجا که دارن با شما صحبت میکنند وارد فروشگاه تلگرامی شما بشوند و پس از ثبت سفارش در تلگرام و اتصال به درگاه بانکی سفارش خود را تکمیل کنند.

برای این منظور فروشگاه ساز تلگرام زیادی وجود دارد .  که تیم فناوران نوین جهانی نیز جز ۳ شرکت نخست قرار دارد و با ساخت فروشگاه تلگرامی زیاد در طی چند سال گذشته سعی کرده نیاز مشتریان را شناسایی و پاسخ دهد.

روش ساخت فروشگاه تلگرامی در فنج

فناوران نوین جهانی یک سیستم فروشگاه ساز تلگرام راه اندازی نموده که شما به صورت رایگان میتوانین ثبت نام کنید و تا ۹ روز به صورت رایگان از تمامی امکانات این سیستم استفاده کنید .

خوبی که وجود داره این سیستم به درگاه اختصاصی خود شما وصل میشه و هیچ درصدی بابت فروش لازم نیست به سایت فناوران نوین جهانی پرداخت کنید.

اشتباه برداشت نکنید این یکی از کوچکترین مزایا و حقوق شماست ، این سیستم ویژگی های دیگری نیز دارد.

برای مثال شما با ثبت نام در سیستم فروشگاه ساز تلگرام ما و ساخت فروشگاه تلگرامی خودتان میتوانید بطور نامحدود منو بسازید و در پاسخ کاربر عکس و یا متن بفرستید.

منو ساز فروشگاه تلگرامی فنج
منو ساز فروشگاه تلگرامی فنج

میتوانید انواع و اقسام محصولات رو تعریف کنید اعم از فیزیکی ، مجازی ، دانلودی و برای محصولات ویژگی مختلف تعیین کنید سیستم انبار داری هم برای محصولات داریم .

میتوانید محصولات خود را دردسته ها و زیر دسته های مختلف جای بدید تا کاربر شما به راحتی به محصولات دست پیدا کند.

ساخت فروشگاه رایگان در تلگرام

میتوانید ۱۰۰درصد ربات خود را مدیریت کنید ، تمام امکانات فروشگاه تلگرام شما در اختیار خودتان قراردارد و بدون نیاز به هماهنگی با ما میتوانید ۱۰۰ درصد تغییرات در محصولات روش های فروش و… ایجاد کنید.

میتوانید روش های ارسال گوناگون تعریف کنید و برای هر روش هزینه متفاوت دریافت کنید حتی قادر خواهید بود برای هر روش شرط تعیین کنید که در صورتی که خرید بالای مقداری مشخص بود هزینه ارسال رایگان شود تا کاربران به خرید بیشتر ترغیب شوند.

تعریف روش ارسال در فروشگاه تلگرام
تعریف روش ارسال در فروشگاه تلگرام

میتوانید با کاربرانتون ارتباط موثر برقرار کنید این سیستم میتونه کار سیستم ارتباطات با مشتریانتون CRM  هم انجام بدهد، کاربران داخل ربات میتوانند پیام خود را برای شما ارسال کتند و شما هم از طریق مدیریت میتوانید جواب کاربران خود را بدهید.

میتوانید کاربران خودتان را مدیریت کنید و همینطور سفارشات علاوه بر اینکه در تلگرام برای شما ارسال خواهند شد در پنل به صورت کامل و با جزئیات برای شما ثبت خواهند شد.

نمایش خرید ها در سیستم فروشگاه ساز تلگرام
نمایش خرید ها در سیستم فروشگاه ساز تلگرام

این سیستم این قابلیت را دارد که بتوانید مدیر جدید برای فروشگاه تعریف کنید ، و به هر تعداد که لازم دارید میتوانید مدیر جدید برای فروشگاه تعریف کنید.

اینا چند تا از ویژگی های کلیدی ربات فروشنده تلگرام ما هست ، در کنار این ویژگی ها که اعلام شد بعضی مسائل هست که در اول شاید برای شما اهمیت نداشته باشد اما در حین کار به شدت برای شما مشکل افرین خواهد شد .

برای مثال از لحاظ پشتیبانی فنی این سیستم خیالتون صد در صد باید راحت باشد ، چون متخصصین ما ۲۴ ساعته در کنار شما هستن و به محض گزارش ایراد از طرف شما آن را رفع میکنند.

هزینه هاست دامنه اس اس ال و… نباید پرداخت کنید.

راستی در صورتی که برای تلگرام نیاز به شماره مجازی داشتید میتوانید از وبسایت نامبر فور خرید شماره مجازی تلگرام را انتخاب کنید

سرعت پاسخگویی ربات تضمین شده است و پاسخ کاربر رو بدون معطلی خواهد داد چون سیستم فروشگاه تلگرامی ما روی یک سرور قدرتمند با ۶۴ گیگ رم و پهنای باند بالا میزبانی میشود تا کوچکترین تاخیری در پاسخگویی مشتریان شما ایجاد نشود.

دیگه نباید شکی باقی مونده باشه همین الان رایگان ثبت نام کنید و تا ۹ روز به صورت کامل سیستم فروشگاه تلگرامی ما رو تست کنید
ساخت فروشگاه رایگان در تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

X