طراحی ربات فروشگاهی تلگرام
طراحی ربات فروشگاهی تلگرام

ربات های فروشگاهی تلگرام در دو سال گذشته مورد استقبال چشمگیر فروشندگان قرار گرفت ، ساخت و طراحی ربات فروشگاهی تلگرام برخلاف چیزی که فروشندگان سنتی تصور میکنند با تسهیل خرید به شما این کمک را میکند که فروش خود را گسترش دهید.

تیم فناوران نوین جهانی با ۲ سال تجربه در امر ساخت و طراحی انواع مختلف ربات فروشگاهی تلگرام جز اولین سازندگان ربات های فروشگاهی بوده و با تکیه بر تیم فنی خود قادر به پیاده سازی انواع ربات های تخصصی می باشد.

چرا طراحی ربات فروشگاهی الزامیست ؟

  • حجم زیاد کاربران شبکه های اجتماعی
  • راحتی و کاربر پسند بودن
  • اتصال به شبکه بانکی و خرید آنلاین
  • سفارشگیری ۲۴ ساعته و بدون اختلال و اشتباه در تلگرام
  • مدیریت راحت
  • فروشگاهی سریع و در دسترس

تعرفه طراحی ربات فروش محصول تلگرام

با یک جستجو در گوگل متوجه هزینه متفاوت خدمات طراحی ربات تلگرامی خواهید شد که این گستردگی قیمت سبب سردرگمی کارفرما میشود ، تیم فناوران نوین جهانی با توجو به تجربه ای که در این مدت کار بدست آورده به شما پیشنهاد میدهد برای براورد هزینه درست و منطقی ابتدا مشخص کنید چه رباتی مد نظر شما هست برای مثال ربات رستورانی تلگرام ، ربات مختص مواد غذایی ، ربات فروش محصولات مجازی ، ربات …. بدلیل اینکه با توجه به ربات مدنظر شما ساختار کار کاملا متفاوت خواهد بود ، در قدم بعدی آیا نگهداری به عهده خودتان هست یا فروشنده (تیم Fenj.ir) و مرحله بعد آیا کار سورس باز بوده و یا به صورت لایسنس دار و در آخر آیا نیاز به پشتیبانی بعدی خواهید داشت یا خیر ؟

تمام این مراحل و سوالات تاثیر مستقیم بروی کیفیت ربات مد نظر شما خواهند داشت

 

برای اطلاع دقیق از قیمت ربات مد نظر خود کافیست با تیم ما در تماس باشید
برای ثبت سفارش به این لینک مراجعه کنید : bot.fenj.ir

دیدگاهتان را بنویسید

X