قیمت طراحی سایت کرمان
قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت و یا تعرفه طراحی سایت ، با اطمینان میتوان گفت یکی از وسیع ترین بازه های قیمت دهی را به خود اختصاص داده و هر شرکت یا شخصی ملاک های خود را برای قیمت دهی دارد این بازه وسیع تعرفه طراحی سایت در کرمان موجب سردرگمی بسیاری از کارفرمایان نیز شده است برای مثال ممکن است آگهی طراحی سایتی با اپشن های گسترده و قیمتی نازل مشاهده کند از طرفی نیز شرکتی را پیدا میکند که با امکانات نچندان گسترده هزینه هنگفتی ارائه میکنند.اما به واقع چطور میتوان هزینه طراحی سایت را تخمین زد؟ چگونه میشود قیمت ارزان، قیمت گران و یا قیمت مناسب طراحی سایت را تشخیص داد؟

تعرفه طراحی سایت در کرمان
تعرفه طراحی سایت در کرمان

ملاک های قیمت طراحی سایت در کرمان

برای این منظور ابتدا باید مشخص کنید چه نوع وبسایتی لازم دارید، این روز ها دسته بندی سایت ها به سوی بیشمار شدن میل میکند ، برای مثال سایت های خبری ،  طراحی سایت های فروشگاهی در کرمان ، طراحی سایت های دانلود ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت های سرگرمی و…. که هر کدام ساختار و استراتژی خاص خودشان را دارند .

سفارش آنلاین طراحی سایت

در مرحله دوم باید استاندارد های عمومی فارغ از نوع وبسایت را مد نظر قرار دهید رابط کاربری یا UI، تجربه کاربری یا UX، نمایش صحیح در موبایل و تبلت یا Responsive ، هماهنگی با مرورگرهای مختلف، کدنویسی سمت سرور، کدنویسی سمت کاربر و… مواردی هستند که به واسطه زمان و انرژی که روی آنها صرف میشود در قیمت گذاری طراحی سایت در کرمان تاثیر خواهند داشت.
نکته مهمتر اینکه تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی و پیاده سازی سایت بکار گرفته شوند نیز در هزینه نهایی تاثیرگذار است. نمیتوان از یک تیم کوچک یا یکی دو نفره انتظار طراحی یک سایت حرفه ای با پشتیبانی کامل را داشت.

 

تعرفه و قیمت طراحی سایت به مولفه های بسیاری وابسته است، از کیفیت طراحی و جذابیت آن تا کیفیت کد نویسی و بهینه بودن الگوریتم ها، همگی در قیمت نهایی طراحی وبسایت تاثیرگذار خواهند بود. اما در دنیای بی سامان وب قیمت ها و تعرفه های متفاوتی وجود دارد که در عین تفاوت چشمگیر برای هر دو طرف ارزان فروش و گران فروش قابل دفاع خواهد بود. ما در فناوران نوین جهانی برای برآورد هزینه تمام شده پروژه ها و متناسب با آن برآورد قیمت طراحی یک وبسایت، نهایت دقت و وسواس را به خرج داده ایم تا ضمن حفظ کیفیت محصول نهایی بتوانیم قیمتی مناسب و رقابتی برای خدمات خود در نظر بگیریم.

اگر از فناوران نوین جهنی انتظار دریافت قیمت دقیق طراحی سایت را دارید، لازم است شما نیز امکانات و نیازمندیهای دقیق خود را طی تماس تلفنی یا جلسه مشاوره حضوری به کارشناسان ما اعلام نمایید. اما اگر به دنبال قیمت حدودی هستید میتوانید از فرم تماس با ما امکانات کلی مورد نظرتان را تعیین کرده و هزینه حدودی طراحی سایت توسط FENJ.ir را مشاهده نمایید.

سفارش آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

X